Lake Naivasha

20 juli 2014 - Lake Naivasha National Park, Kenia

18/07

Gepakt en gezakt stonden we weer klaar om er op uit te gaan! Dit keer werd het Lake Naivasha. Dit is een groot meer gelegen in Rift Valley. We hebben een goedkope taxi kunnen regelen die ons na 2 uurtjes rijden gedropt heeft aan Fisherman's Camp.
Gelukkig hadden ze nog een bungalow vrij voor 4 personen en heel goedkoop zelf, ideaal !
Na een uurtje zonnen had ik het wel gehad en wou ik iets doen. Blijkbaar kon je maar 3 activiteiten doen en deze waren dan nog eens prijzig ook.
Uiteindelijk hebben we gekozen voor de boattrip om hippo's te kunnen spotten aangezien we deze niet gezien hebben op de Safari. Na een halfuurtje zat de trip er al op. Het was niet zo speciaal maar we hebben wel gezien wat we wouden zien!

's Avonds hebben we gezellig bij het kampvuur gezeten met wat mannen van het Britse leger, deze weten als geen ander hoe te kamperen!

19/07

Zaterdag heb ik lekker lang geslapen. Toen ik buiten wou ontbijten kwamen er plots meer als 10 apen rond ons zitten! Het is eens wat anders om te ontbijten met aapjes :)  In de namiddag hebben we nog wat gevoetbald en gerelaxt. Om 17uur kwam de taxi ons terug ophalen. 's Avonds zijn we zoals gewoonlijk naar Crave Kitchen gaan eten. ( we zitten daar bijna elke dag aangezien ze lekker eten hebben én goedkoop! )

20/07

Momenteel zit ik in Sarit centre, een winkelcentrum waar ze Wifi hebben :)
We wouden eens een kijkje gaan nemen in Nairobi City maar dat was niet zo een goed idee. We voelden er ons niet zo veilig en we zagen bijna geen toeristen dus zijn we maar terug gekeerd naar onze comfortabele zones.
Morgen brengen we nog een laatste dagje door op school omdat we graag ook eens een handje willen toesteken in het weeshuis van dinsdag tot vrijdag.
Donderdag zouden we dan nog eens een bezoekje brengen aan de Masai Market voor de laatste souvenirs te kopen!
Zaterdagmorgen vertrekt ons vliegtuig richting Brussel!